/  Overig  /  Klachten  /  Klachten

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@steigerladderspecialist.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie." 
8,6
112 reviews

Reviews

  • "Uitstekende service! Er word goed met u meegedacht welk materiaal het beste is voor uw klus. Ik had de door mij gehuurde steiger iets langer nodig. Ook dit was geen probleem."

    Stefan uit Ureterp

  • "Zeer prettig geholpen. Service is top!"

    Esther uit Ureterp

  • "Goede service, meedenken, betrouwbaar"

    Gauke uit Drachten

  • "Voordelige aankopen , eventuele problemen bij levering worden naar behoren opgelost."

    Eisses schilders uit Assen

  • "Snelle levering van horizontale schoren voor een rolsteiger in custom maat; nergens anders te krijgen. Voor een hele redelijke prijs. Super!"

    Bert uit Aduard

  • "Goede service, geleverde producten zijn perfect ...aanbevelen om hier u aankopen te doen. Mvrgr Hen"

    Klus en dakservice pluymaekers uit Geulle

  • "lack of positives"

    Krzysztof uit Den Haag

Onze sterke punten

  • Professionele en eerlijke adviezen
  • Veilig online bestellen & betalen
  • Grootste assortiment online
  • 6 dagen per week tot 22:00
  • Scherpe & snelle offerte
  • Kwaliteitsmateriaal
  • Online sinds 2007
  • Direct leverbaar